Na organizacje pozarządowe nałożony został nowy obowiązek rejestrowy w związku z nowelizacją ustawy o praniu brudnych pieniędzy i finansowaniu terroryzmu. W związku z powyższym stowarzyszenia rejestrowe i fundacje wpisane do KRS obowiązane są do zgłoszenia informacji o beneficjentach rzeczywistych do Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych w terminie do 31 stycznia 2022 roku.
W przypadku niedopełnienia obowiązku zgłoszenia lub aktualizacji informacji w terminie wskazanym w ustawie lub podania informacji niezgodnych ze stanem faktycznym, stowarzyszenie/fundacja podlega karze pieniężnej.
Zgłoszenia do Rejestru dokonuje osoba ustawowo uprawniona do reprezentacji stowarzyszenia. Zgłoszenia dokonuje się nieodpłatnie za pomocą środków komunikacji elektronicznej: https://www.gov.pl/web/finanse/centralny-rejestr-beneficjentow-rzeczywistych
Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją
- Kontakt przez tłumacza języka migowego
- Kontakt
- Gmina jak rodzina 50+
- Gmina jak rodzina
- PYTANIA DO WÓJTA
- Sesje Rady Gminy
- TRASY ROWEROWE
- KONKURSY GMINNE
- RFRD
- KONKURS NASZ ZABYTEK
- Gazeta Gminna
- Galerie zdjęć
- › POMOC DLA UKRAINY
- ŻŁOBEK GMINNY
- Młodzieżowa Rada Gminy
- › LOKALNI PRZEDSIĘBIORCY
- System informacji przestrzennej
- Twoje prawa w Urzędzie
- Komunikacja
- Ważne telefony
- Mapa - publikacja
- Przygarnij mnie
- Mapa gminy
- 1% dla NGO
- Kronika filmowa
- Wyszukiwarka osób pochowanych
- Tarcza Antykryzysowa
- polityka prywatności
- Dostępny urząd
- LUBUSKIE INTEGRACYJNY ROZWÓJ REGIONU- PUBLIKACJA
- Deklaracja dostępności
- INWESTYCJE DROGOWE