Aktualności

Odzyskaj pieniądze za bilet

W związku z niewywiązywaniem się przez PKS Zielona Góra z usług dot. przewozów pasażerskich zgodnie z rozkładem jazdy informujemy, że w siedzibie PKS-u  można składać reklamację w celu odzyskania należności za zakupiony bilet. Reklamację należy złożyć w formie pisemnej z określeniem czy dotyczy ona zwrotu kosztów zakupu biletu miesięcznego czy biletu jednorazowego. Do rozpatrzenia reklamacji potrzebne są oryginały biletów.

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją

Gdzie jesteśmy?

Kontakt - stopka

Gmina Świdnica

URZĄD GMINY ŚWIDNICA
 
ul Długa 38
66-008 Świdnica
+48 68 327 31 18
+48 68 327 31 15    
 fax: +48 68 327-31-27
 www.bip.swidnica.zgora.pl
Urząd czynny w godz.:
pn. 7:00-16:00
wt.- czw. 7:00-15:00
pt. 7.00-14.00
Nr konta bankowego:
PKO BP S.A. I Oddział w Zielonej Górze
93 1020 5402 0000 0902 0027 6626
 
 
więcej